Andrea.

Thinking outside the box

3/3 God morgon

Kategori:

God morgon bloggen..

Den här dagen kommer bli bra hörrni! Vaknade upp brevid den jag älskar. Tyärr sken inte solen idag som jag hoppats på men jag drar på mig min vår-outfit i alla fall. Solen hinner fortfarande komma fram! Har sovmorgon och slutar tidigt idag, underbara fredag. Ska bara fixa & trixa idag inför tävlingen imorn som känns riktigt bra fasten vi inte tränat på 2 veckor..hmm okej kanske inte jätte bra men har en bra magkänsla om det. Ska köra i min gamla hula klänning ist för den lila, trivs inte i den. Sen är ju den gula mkt snyggare också :D

Ska kila nu.. tänkte komma i tid till tyskan idag. håller på att förbereda en muntlig presentation om ett dans projekt som går i Österrike varje sommar, hoppas jag inte råkar skjuta iväg mina röda string trosor på någon den här gången IGEN!



PUSS

Kommentarer

  • Stefan säger:

    menar du inte dansshowerna i tyskland? kommer du inte ihåg våran diskusiion att det är faktiskt skillnad på österrike o tyskland ;)

    2009-04-03 | 12:49:43
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: