Andrea.

Thinking outside the box

Höst.

Kategori: Thinking outside the box

Min höst har börjat så fantastiskt! Förra helgen var fylld av familjekärlek & denna helg har jag, lyxigt nog, fått umgås med underbara vänner.

Fredag, lördag & söndag har gått i matens tecken. Melodie, Maria, Hanne & jag åt oss mätta på ost & bara myste.

Igår åt jag lunch med min fina vän Hampus. Strosade runt på stan & fikade sådär fabulöst som bara vi kan. Åkte hem till Hanne för tjejkväll nummer två. Elin kom dit hon med, vi drog på oss pyjamas & hade en gammal hederlig sleepover med ansiktsmask, muffins i massor & skvaller. Höga på livet (och socker!) skrattade vi in på småtimmarna men tog oss upp runt 10 för kl12 skulle vi befinna oss ute i Sundbyberg. Vår härliga klasskamrat Magnus styrde brunchbjudning, succé! American pancakes, färskpressad juice, bacon, äggröra & massor av kaffe. Kan ju inte bli bättre. Just då fanns det verkligen ingen annan plats på jorden jag hellre varit på än just där!

Mätt på pannkakor lyxade jag till det med en massage. Det var jag värd! Och nu är jag hemma på Lidingö igen. Kjelle knackar nyss på min dörr och undrar om jag ville ha Laxmousse till middag?! Jo men tack gärna.

Kommentarer

  • hampan säger:

    fabulös indisk brunch :) hashtag hurrycurry <3

    2012-09-23 | 22:54:54

Kommentera inlägget här: