Andrea.

Thinking outside the box

24/3 Solsken, reklamrat & fisksoppa

Kategori:


God morgon solsken!
vaknade av att solen
sken in genom fönstret.
hade ett leende på läppen
fasten jag mår äckel.


Sitter och kollar top model 3 och hur det gick för tjejerna efteråt alla gråter och jaja.. och nu kom den där dumma Bonaqua reklamen: Tjejen får applåder för sin presentation och delar ut visitkort. Helt plötsligt råkar hon slänga framsina rödastring trosor som hon sedan skjuter iväg från en penna rakt i ansiktet på en gubbe. Så säjer spökrösten " Visst känner du igen dej? " Ja absolut, jag kastar alltid runt med mina trosor och öööönskar att man kunde spola tillbaka tiden. Gud va uttråkad jag är, sitter och ratar reklamer, sorgligt haha. Nu ska jag värma på lite te & fisksoppa.
Så kan jag tillägga att det här inlägget har jag skrivit om 3-4 gånger för att jag är så klantig!

PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan säga att jag stört mig på samma reklam och sagt samma sak "ja, det händer mig fruktansvärt ofta!" ;D

    2009-03-26 | 21:59:06

Kommentera inlägget här: