Andrea.

Thinking outside the box

22:48

Kategori:

Idag jobbade jag några timmar på Lindex i Hallsberg, åt ett paket prosciutto till lunch, grillade tillsammans med pappa, mamma & morfar & nu har jag varit ute & "sprungit". Jag har aldrig riktigt lyckats med den där joggningen. Folk snackar om att dem drar ut & springer i typ 45 min så jag prövade för typ 4 år sedan. Drog på mig discoskorna, pluggade i musik & sprang iväg.. Orkade typ i 45 sekunder innan jag gav upp. Nu när Ellen & jag var i Thailand fick hon mig att "springa" varje dag. Felet jag gjorde va ju att jag kubbade på, sprang utav bara helvete, mitt snabbaste för de va så jag trodde man gjorde men icke!! Man lunkar ju på i lite halvskön takt. Jag gillar't! Har sprungit ett par gånger här hemma också, hittat min egen takt. Det går lite fortare nu dels för att det inte är 35 grader varmt här hemma & kanske också för att jag blivit lite mer tränad? Hoppas!! Annars är de ju ett jävla slöseri med värdefull ätar-tid. Över & ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: