Andrea.

Thinking outside the box

Helgen v35 - 11

Kategori: Thinking outside the box

Hej hej hallå dagboken!
Idag är det söndag, vilodag, städdag, tvättdag!!!!! kom jag på nu att de borde varit men nehe så blev det inte. Har mest slappat i soffan & ätit upp alla chips & ölkorvar som min klass glömde här i fredags. Helt galet var det! Som mest tror jag att vi var ca 25 personer från klassen här inne i vår lilla lya samtidigt, sjukt kul kväll! Detta ska göras om!
Och igår var jag min pojkväns entourage. Hängde med på ett gig bandet han dansar i hade & knäppte lite sköna bilder HAHA! Men det var roligt. Sen följde Niklas & Paulina med oss hem. Vi lagade fetaste trerätters-mys-middagen & åt hela kvällen lång. Skönt med en vila/äta upp sig dag!
Nu ska jag röja upp resterande chips-smul ifrån golvet så det blir fint igen. PUSS

De flesta bilder jag tog ser förjävliga ut så jag valde två som var helt OK. En som demonstrerar hur kvällen började & en som visar på ett ungefär hur det slutade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: