Andrea.

Thinking outside the box

Helgen.

Kategori:

Från botten till så nära toppen man kan nå. Sprang från skolan i fredags för att hinna med första bästa tåg till Hallsberg. Anländer strax innan åtta & knallar hem till min kära vän Kalle. Han bjöd mig på älgstek, prat & skratt. Kollade ett par avsnitt Hem till Midgård, vår interna favvo serie. Lame I know! Men så jäkla roligt!

Lördags morgonen startade jag upp hemma hos familjen med en liten ny tradition. Varje helg jag är hemma bjuder jag på amerikanska pannkakor! Så gott med sirap till! Har fått bästa receptet av Magnus så succén är ett faktum! Tog bilen in till Örebro & hälsade på farmor, köpte med sushi hem igen & spelade playstation med syster. Bra lördags häng!

Söndag.. Startskottet på min födelsedagsvecka! Fick frukost på sängen, finlunch hos morfar & för att toppa allt så hade mamma gjort min absoluta favorit... Tiramisu!! Tack & bock för en kalas helg!

PUSS

Kommentarer

  • Bente säger:

    Finaste. <3

    2013-02-14 | 16:01:44
  • Maria säger:

    Blooggaaa dåååå, andreeeaaa

    2013-02-20 | 17:47:37
    Bloggadress: http://iiamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här: