Andrea.

Thinking outside the box

Torsdag.

Kategori: Thinking outside the box

 
Imorse trodde jag det var helg när jag vaknade! Vi hade ledigt på förmiddagen för våra lärare hade möte. Lite sovmorgon mitt i veckan är ju aldrig fel. Tog med mig min fruga Hanne & åt gratis lunch på Bøffe, lite kaffe & så teater & sånglektion på det. Jag fick något övernaturligt mod & anmälde mig att vara med i skolans musikal i jul så just nu tränar vi varje torsdagseftermiddag inför det. Nervöst & spännande! Framförallt roligt! 
 
Efter skolan strosade jag, Hanne, Mello, Elin & My runt på stan. Jag har ju inte en krona över just nu men hittade ändå inget så där spara jag allt en slant!! 
Och där ljög jag! Önskar att hela Topshop var min garderob!!!! I inflyttningspresent vill jag ha presentkort där! Kläder är också inredning!
 
Avslutade denna låtsas-Lördag i Hannes soffa. Nästa vecka kan vi vara i min lägenhet.. Waaaaaah
!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: