Andrea.

Thinking outside the box

Fredag.

Kategori: Thinking outside the box

Har haft en så jävla bra dansdag, en grym dansvecka faktiskt! Är stolt över mig själv!

Efter skolan har saker & ting inte flutit på lika smidigt, tyvärr! Stressade hem för att försöka förvandla svettiga-balett-Andrea till friday-night-disco-Andrea. Håret blev katastrof, jag får alltid för mig att experimentera med sminket när jag har lite tidsbrist & så började ögonen rinna.. What??? Helt plötsligt börjar jag liksom "gråta" utan anledning! Den hemska sminkningen som jag lyckats rädda någorlunda rinner nu ner i urringningen. Panik! Det vill inte sluta! Försöker trycka in toapapper i ögonen & det verkade funka så de är bara att välja; ska folk, ikväll, få tro att jag går runt & gråter eller ha ögonen fulla utav dasspapper?

Livet är hårt!

Kommentarer

  • Kerst säger:

    Puss o Massa KRAMAR!!!! <3<3

    2012-09-29 | 20:36:07

Kommentera inlägget här: