Andrea.

Thinking outside the box

Sep. 24, 2012

Kategori: Thinking outside the box

Transporteras för fullt!
Tunnelbana, tunnelbana, buss & en liten promenad så är jag hemma. Men tänk, om exakt en vecka idag flyttar jag till min alldeles egna lägenhet. Kan knappt förstå att jag snart får mitt eget ställe, en plats som bara är min där jag får hållas precis som jag vill & bete mig precis som jag känner för. Fantastiskt!

Ikväll blir det kyckling & Hot-Bea, love it! Det är ju ett jäkla ätande här. Var duktig (tyckte jag) & köpte en banan att äta innan sista klassen men jag typ hatar ju banan så behövde ju en chokladkaka att svälja ner den med.

Kommentarer

  • "Benke" säger:

    Du är grym, kul att du startat bloggen igen, måste ha koll på dig nu när du har eget,, Grattis till lyan och Stort Lycka till <3
    Kramisar från oss på Gamlagatan/ Örebro .-)

    2012-09-24 | 21:40:53

Kommentera inlägget här: