Andrea.

Thinking outside the box

Va äre för nåt?

Kategori: Thinking outside the box



Fick en sån här krumelur i en goodiebag i sommras. Kunde för allt i världen inte fatta vad det var för en grej? rund, lite blingad, med pinne, som man kan fälla ut, väckla in, men va? är de en magnet? Nej! Fattade noll!
Tills jag här om veckan snubblade på ett gäng sånna dära inne på nån butik. Där är den då, utväcklad på bordet; Väskkroken!
Den ska man alltså ha med sig när man går ut på middag, väckla fram och hänga hand baggen på?! Smart men, hur ska man fatta det?
Och jag har inte helt bestämt mig än om jag gillar dem eller hatar dem. Jag är allmänt lite emot sånna där "praktiska" saker.
Under den kategorin faller även; Tupperware, plastgrunkor man stänger igen plastpåsar & mjölkflärpar med samt shoppingvagnar
(läs tant-resväskor dem har med sig på stan) Ni fattar!

Vi får se om jag använder min. Troligtvis inte då den som låg där i botten på påsen (utan bruksanvisning) har Nokias reklam logga på sig & inte nån ball diamant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: