Andrea.

Thinking outside the box

Tisdag.

Kategori: Thinking outside the box

- What up dog?
- Nee.. jag bara chillar! NOT!

Har tränat i princip hela dagen. Skola som vanligt 08.45-12.30, åt lunch, tränade med Tobias hela eftermiddagen och mötte upp Madeleine, Maria & Rebecka på cafe 60 runt 17.30. Satt där fram till nyss. Kom hem, brände mjölk på spisen, värmde upp ny & har just mumsat i mig mannagrynsgröt och pratat med min gamla danslärare i telefon. Dansskolan i hallsberg har ju 25 års jubileum i helgen och vi ska komma hem och "gästa" lite. Kul! Ser verkligen fram emot det.


Åååh! Igår kväll var jag ju på min första franskakurs, är så glad för det här. Franska är så fint och Tobias tycker faktiskt att jag har fint uttal (även om han inte kan ett ord på franska). Som tur är har jag min fina vän Melodie som säkert hjälper mig med läxorna?! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: