Andrea.

Thinking outside the box

Tiny Ballerina.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där! Har hjälpt morfar att flytta hela eftermiddagen. Eller ja, jag höll hunden urvägen om man ska vara noga. Vi lunchade, fikade & "För-Firade" Linneas födelsedag. Vi skulle firat henne idag så att jag kunde vara med. Men stannar till på måndag så jag får sjunga för henne, ge henne frukost på sängen & fira henne på hennes riktiga 18 årsdag. Precis som det ska vara. Tvingade henne att öppna en liten present, bara för att värma upp lite. Så fick jag en present också ifrån morfar. Mitt största fan! I student present fick jag en jätte fin guldkedja som jag Aldrig tar av mig. Den är alltid med mig (precis som mina mormor-ringar). Han fiskade upp en liten blå ask med en jättefin ballerinasko i guld. Älskar den så hängde den i kedjan direkt. Tack för att du tror på mig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: