Andrea.

Thinking outside the box

Måndag.

Kategori: Thinking outside the box

Tja tja bloggen!
Jahap, eftersom att jag glömde almanackan hemma i helgen & Tobbe absolut inte lyckades hitta den igår så tog jag första bästa x2000 hem till stockholm för jag visste inte när jag började jobba idag. Hittar den det första jag gör, i bokhyllan som alltid. Och jaha där ser man jag var ledig idag. Blev lite ledsen för då kunde jag stannat hemma med syster en dag till. Men ja ja så kan det vara. Men numera vill jag hänga i vår lägenhet hela tiden. Tobias har målat om väggarna i alla rum så nu är det vitt och fint. Ska lägga lite golv också men han trodde inte jag var kapabel till det med sticksåg och allt så då får han väl göra det själv då!!
Så har vi fått vårat enormt lilla sängskåp sålt! Så skönt! Att en 105 cm säng kan ta så mycket plats. Så nu sover vi på en madrass på golvet som två hundar i ett hörn. Kul med egen lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: