Andrea.

Thinking outside the box

Lycka.

Kategori: Thinking outside the box

Jaha, kom ju tillbaka till stockholm i måndags och inser att jag glömt mobilladdaren hemma (och usb-laddaren). PANIK! pyttelite ström kvar, så igår stängde jag av den för att spara batteri till morgonen. Man har ju ingen väckarklocka nu för tiden, man använder ju mobilen till allt. Så igår kväll började jag leta runt. kollade ställen som hade powerkiss. Men inget tillräckligt nära. Ringde til 7Eleven som ryktet sa hade engångsladdare. Men inte en jävel passade min. Då säjer killen bakom kassan att han har exakt samma telefon som mig och att jag gärna får låna hans laddare. WHAT? Så jäkla snällt. Han lämnar butiken, joggar ut til sin bil och hämtar den. Bara sådär.. ingen eftertanke eller nåt. Det var så självklart. Då och då lönar det sig verkligen att vara tjej ;)
Så inatt laddade jag för fullt och imorse före jobbet gick jag förbi för att lämna tillbaka den. Han började först ett par timmar senare så jag frågade hans kollega om han gillade nåt speciellt? "Tjejer ;D" svarar han.. jaha, kul kille! Men fick till slut fram att han alltid dricker redbull så jag köpte en och ett tack kort. Så fick han en fin överraskning när han kom till jobbet. Sånt förgyller ju ens dag. Guuud vilken förgyllare jag är!
Tack för lånet killen på 7Eleven mitt emot humlegården. Du räddade mina dagar. PUSS
Lite kissie style på denna va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: