Andrea.

Thinking outside the box

Bonjour.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där ute!
Ja jag vaknade för typ en timma sen och har först nu fått i mig frukost. Det slog oss härom dagen att nu på måndag åker ju jag, linnea & mamma till Paris. Vi hade nog lite glömt bort det HAHA Så jäkla roligt ska det bli, längtar sååå..! Ska bara glida, turista oss, dricka vin & dra runt. Mysigt!
Har ju glömt att berätta om min nya rutin, hopprep. Varje dag hoppar jag från och med nu och resten av mitt liv. Hopprep is the shit! Ska hjälpa knät och resten av kroppen att bygga upp sig igen, bland annat. Det var lite pinsamt de första gångerna när folk passerade förbi "Hej hej här står jag och hoppar" men man vänjer sig. Ska nog hoppa runt i humlegården idag, sola mig lite emellanåt & plugga lite franska. PUSS på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: