Andrea.

Thinking outside the box

Mat.

Kategori: Thinking outside the box

Dags att handla lite mat inför veckan. Hatar att veckohandla & planera vad man ska äta flera dagar fram över, tycker det är super tråkigt & man kan ju inte veta vad man är sugen på för mat typ en vecka i förväg. Men ja Januari blev en fattig månad så här krävs ekonomiskt tänkande. Tänker fokusera som mest på frukosten för det är lätt den viktigaste måltiden på dagen & den godaste! För mig är det extra viktigt eftersom att jag börjar dagen med två danspass (ja det finns ju dem som har det hårdare) och då märker man verkligen skilnad på dem dagar man slarvat & dem dagar man fått i sig något rejälare. Så Hemköp here I come! PUSS



Jag påväg hem ifrån Bloppisen. Använde min nya väska för första gången <3

Kommentarer

  • emma - mamma till dwayne säger:

    ooh fina väskan jueh!

    haha nejgud nej inte ska han ha mitt blonda hår :D så glad han har sitt krull, men tänk om han hade min tunna skit? jösses ..



    hur är det med dig förresten? miss u! puss <3

    2011-01-16 | 21:24:01
    Bloggadress: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: