Andrea.

Thinking outside the box

God morgon Svärje!

Kategori: Thinking outside the box

Ännu en dag med halsont och näsdukar väntar. La mig tidigt igår & sov jätte länge idag så det tror jag ändå har hjälpt lite på traven. Mår hyfsat ok! Så idag tänker jag bryta min egen regel.. fy fan vad jag inte gillr't.. jag ska gå utanför dörren & till jobbet(!) jag måste.. förlåt mig men jag måste! Har jag tur får jag stå i provrummet eller nåt sånt.. undan gömd. nee, jag skäms asso! men bara 4 timmar så det ska jag nog klara mig egenom.

Nu blir det ägg-macka, bacon & te PUSS

Kommentarer

  • emmyk säger:

    var det inte du som skrev igår att alla sjuklingar ska hålla sig inne? ;) smisk på dig om du smittar någon! hahahah

    2011-01-26 | 21:54:21
    Bloggadress: http://emmykindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: