Andrea.

Thinking outside the box

Några dagar.

Kategori: Ogilla

Ja det har gått ett par dagar nu sen jag fyllde 20. Söndag, måndag, tisdag.. idag är det onsdag. Ifall ni missat det. Ska träna ikväll med tjejerna inför vår lilla dans-grej. Berättar mer senare. Nu blev ni nyfikna va? alla mina läsare biter på naglarna av spänning.. "Åh när ska hon berätta?" så tänker ni va?

Jag hoppar lite i ämnena. Vet ni hur lycklig jag är Tisdagar, Onsdagar & Fredagar mellan klockan 9.00-11.30. Det är bästa tiderna på veckan. Då har vi Jazz. Med Val. Val Suarez. Jag älskar den mannen. Jag går runt med en slags nyförälskad känsla hela dagen efter Jazzen. Det är svårt, jag hänger inte alltid med, man får kämpa & bli lite arg emellan åt. Han skäller på oss, vi får göra styrke övningar ifall nån i klassen gör fel eller ser ful ut. Jag ÄLSKAR'T! Det här har jag väntat på heeela mitt liv. Och i skrivande stund inser jag hur dum i huvudet jag vart/är. Väntat på? Se till att det händer i stället Andrea ditt jävla pucko!



Så ser han ut som en solbränd, mörkhårig Elton John. eller hur? Likt tycker jag. Tror dem skulle bli bra kompisar eller så kan dem jobba som varandras Look-a-like ifall nåns karriär skulle sluta illa. Speciellt den där Elton, han kan nog behöva lite extra kosing.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: