Andrea.

Thinking outside the box

Lördag.

Kategori: Thinking outside the box



Jahap.. jahap.. jahap! det är det enda som kommer fram i mitt huvud. Jobbade idag sen fick jag ett super sms. Anna min goe vän ifrån högstadie-Hallsberg är i stan och bjöd med mig ut på drinkar ikväll. The catch kommer här; jag är för UNG för att komma in på stället där dem är. Fan! Hur kan man känna sig så gammal och samtidigt vara för ung? ja super trist iaf så uppsnofsad & grön sotad knallade jag hem igen. Vi ska ses & fika imorn ist men fortfarande trist. Hoppas att hon fick en trevlig kväll iaf. Helt ärligt så är jag riktigt slut efter en hel veckas skola & jobb. Och igår var två av mina tre töser här på drinkar & mat. Mysigt! Så ikväll passar vila in i mitt schema. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: