Andrea.

Thinking outside the box

Hej du!

Kategori: Thinking outside the box

Då vare dags igen! Det är fullt upp kan jag säga. Jobbade tisdag & onsdag(igår) och då kom regionschefen på Lindex in till mig i butiken. Hon var inne och handlade för någon vecka sedan och berättade sen för min chef som i sin tur berättade för mig att hon tyckte att jag skötte mig väldigt bra, hade god hand med kunderna & ett allmänt glatt bemötande. Det känns ju så klart hur roligt som helst! Så kom hon in igen då igår & berättade att hon blivit så glad när hon varit hos mig senast att hon skrivit om mig på Lindex personalblogg (det finns alltså en blogg på lindex datorerna som personalen kan gå in och läsa på)! Roligt! Kände mig helt varm i kroppen resten av dagen.

Och igår vid lunch, innan jobbet, hade jag utvecklingssamtal med Val (vår Jazz/favorit lärare). Han var väldigt possetiv men hade som alltid super bra feedback att ge. Jag går bara runt & blir så sjukt lycklig av att bara tänka tillbaka på hans lektioner. Det spritter i hela min kropp. Jag älskar det! Så igår var en riktig kanon dag; bra utvecklingssamtal, cred ifrån chefens chef & sen kom jag hem till en jätte mysig middag med Tobias & hans mammas kusin (vad blir det?) Bernt. Jätte trevligt! Blommor hade han med sig också! Fin lill-lördag!




Jag hade också köpt blommor så just nu är det himla mysigt hemma hos oss. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: