Andrea.

Thinking outside the box

Gash!

Kategori: Thinking outside the box

Vilken dag! En fantastisk Torsdag! Började som alltid kl 8.00 & repade med tjejerna för idag var det dags att visa upp våra koreografier för två andra lärare. Var inte nervös alls, det har liksom släppt. Kändes skit bra & är så lättad över att det faktiska är "klart" nu! För att fira att vi faktiskt lyckats ta oss igenom den här veckan bakade jag muffins med jordgubbar & frosting till oss att fika på efteråt. Puss på er flickor! Efter skolan gick jag och ett mysigt gäng till Böffe & åt lunch & glassbuffé! Fy faaan va gott det var! Där satt vi sen i flera timmar & mosade & pratade. En efter en droppade folk av och efter 5 timmar var det bara jag & Frida kvar. Vi vände tillbaka till skolan för Karl & Knuts kvällsklass. Gud vad jag är glad att Frida släpade dit mig. På uppvärmningen hängde jag inte med för fem öre men koreografin tog jag helt okej. Det var ju egentligen snäppet för hög nivå för mig men man måste göra så! Man måste pressa sig & försöka sig på lite för hög nivå annars utväcklas man ju aldrig om man hela tiden safar! Nej jag är stolt över mig själv ikväll.

Så nyduschad ska jag nu krypa ner i sängen, med en muffin & somna till Big Brother. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: