Andrea.

Thinking outside the box

första försöket.

Kategori: Thinking outside the box

jag läser Ericas blogg. Hon uppdaterar för sällan tycker jag men här om dagen la hon ut en jätte cool video tyckte jag på en tjej som fixar naglarna genom att doppa naglarna i nagellack som droppats i vatten.
Kolla här (<-- Maria).

Jag vill också!! så jag testade! Ville ha lite hippie-färgglatt men det blev alldeles förmycket. Fan va fult det blev! Jag gjorde fyra naglar innan jag gav upp och målade resten ljusblå. Skit också, jag ska fan träna på detta. Och så kan jag tipsa att fyra färger är för många. Högst tre! PUSS


Tog kort på den första jag gjorde. Denna blev den bästa.
Ja ni kan ju föreställa er hur dem andra ser ut.

Kommentarer

  • Maria säger:

    NÄÄÄÄ vad cooolt!!!

    får vi göra nån dag asså!

    2011-04-12 | 18:50:03
    Bloggadress: http://iiamariia.blogg.se/
  • Erika Wallström säger:

    Haha, vad söt du är! Jag hinner aldrig skriva något!

    Köp vanliga tippar och öva på :)

    Det får ju inte vara för varmt eller för kallt. Har inte gjort det så mycket själv heller men det är coolt!

    Kram

    2011-04-13 | 13:04:37
    Bloggadress: http://pikabus.blogspot.com

Kommentera inlägget här: