Andrea.

Thinking outside the box

Fab Monday.

Kategori: Thinking outside the box

Nemen hej du! Idag har det varit en faaaantastisk dag.. NOT! Det hela börjar med att röv-Andrea försover sig, missar halva vår "före-klass-träning" med tjejerna men hinner iaf i tid till klasserna. Tänkte sen att eftersom att vi slutar 12.30 idag så är jag super lat & tar bussen hem. Sitter där och väntar på bussa-jäveln men den kommer aldrig! När Bussa-jäveln som skulle gått 37 inte har kommit när klockan är 46 börjar jag gå ist! Stress stress all denna stress! Farmor fyller år idag också! Jag ringer och grattar henne på vägen till jobbet. Sara fyller år idag också jag får snabbt skicka iväg ett SMS till henne bara (dålig kompis). Jag jobbar, jobbar, jobbar mina små timmar och är helt jävla slut i kroppen. Jag kommer hem! Upptäcker att ravioliresterna från min lunch som jag hade tänkt äta till middag dem glömde ju jag ställa in i kylskåpet! Kan jag äta dem ändå? Usch! Ingen bra start på veckan!

MEN!!!! På onsdag kommer min syster till stockholm! Ja hela hennes klass inklusive deras Italienska utbytesstudenter så det kommer bli roligt. Saknar henne så mycket & i min systers ära tänkte jag köra med en liten nedräkning här på bloggen! Lite av en julkalender fast mer en slags karamell att suga på fram tills Live versionen av Linnea träder fram. Ett fint gamalt foto på oss tänker jag lägga ut måndag till onsdag vad hon än säger. Linnea hatar sig själv på alla gamla bilder, jag med (mig själv alltså) men det är i dessa bilder ens true colours träder fram så att säga så projektet blir av! Här är första bilden, enjoy!



Bild: Semester long time ago.
Anledning: Jag ser ut som gollum, linnea är söt med tjugo stycken tofsar & jag saknar sol å värme!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: