Andrea.

Thinking outside the box

Det är tisdag.

Kategori: Thinking outside the box

Ja läs rubriken och köp läget, det är bara tisdag! Nej jag ångra mig samma sekund som jag skrev ordet. Jag menade självklart att det redan är tisdag! Kul! Snart äre helg igen! Då kommer Kalle hit, en utav mina äldsta vänner. Men först är det onsdag imorn och då kommer ju linnea. Ska självklart lägga ut dagens bild på oss två ifrån förr. Tänkte bara först dela med mig lite utav min dag;

Jag dansade i skolan 8.00-12.30, tog en tripp till jobbet där jag hängt undan lite grejer. Det är halva rea priset på lindex just nu, Passa på! Sen vandrade jag mest runt i omvägar hemmåt för att liksom råka trilla in i små spännande butiker, second hand & små andra udda ställen som finns här. Älskar't! Fixade mina mysko naglar som på nåt vis blir snyggare och snyggare ju längre jag tittar på dem. Är det möjligt att jag misstagit mig? Blev dem inte jävligt coola? Fan jag kanske lyckades? Kanske & kanske.. jag är övertygad! Det var ett riktigt bra första försök! Klapp på axeln.


Bild: I vår gammla, super gosiga soffa.
Anledning: Jag riktigt ser hur mamma står bakom kameran & gormar att jag ska LE! & sen ser man inte vart linneas kropp börjar eller slutar! Lite siamesiska va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: