Andrea.

Thinking outside the box

Ssssh!

Kategori: Thinking outside the box

Har nu smygit mej in på mina pensionerers dator, har inte varit uppkopplad på en vecka! =O hahahah
jag trivs, trivs som bara den! Äter bara nyttiga saker, dansar och ja.. glider på stan. Only stureplan you know! haha guud jag är så rolig! Håller nog på att bli smått knasig(are?) i min ensamhet. Idag kommer Tobias iaf upp och sover över. Söta Gittan undrade om vi fick sova i samma säng för våra föräldrar, är inte helt hundra på om hon skoja?!

Nej men dem är så goa, Gittan & Kjelle.. super söta och hel roliga. Nu hör jag fotsteg.. måste kila Sa att jag skulle avboka en tandläkartid (vilket jag gjorde. Hur tror dem att jag ska hinna hem till kl 13 imorn? Har dem ingen koll alls?) Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: