Andrea.

Thinking outside the box

Måste uttrycka min ilska!

Kategori: Thinking outside the box

Aaah.. Hallsberg i ett nöt skal; "nej vi ska inte vara som alla andra, vi ska sluta en vecka senare.. vi ska ha balen och allt på samma vecka... vi vill att studenterna i Hallsberg ska ha det lite sämre och inte få festa loss med örebroarna" och vet ni vad? på grund utav dessa fix ideér får vi REGN på vår underbara vecka! Regn regn regn och gråa moln är vad alla väder sidor kastar i mitt ansikte, som ett stort fett hån! Jag är så förbannad och irriterad! Hade vi bara slutat samtidigt som alla andra gymnasium så hade vår student fått vara perfekt men nu blir den bara okej.

Så nu ha jag sagt va jag ville få ur mig, dags för humör ombyte. Studenten hänger inte på vädret, det blir vad man gör det till, och jag tänker göra den Rolig :D PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: