Andrea.

Thinking outside the box

22/9 Labbrapport

Kategori:

Tjohoo, vad bra den blir! MVG i naturkunskap B kanske? njaa skulle inte tro det.
Men till roligare saker:

Helgen var livad, i fredags firade vi min morfar som fyllt 70 med grekisk mat och massa tårta. Sen bar det av hem till simon & Anna för lite drinkar. Kvällen avslutades med Buzz maraton hemma hos Marcus,kul kul :)

I lördags fyllde party pinglan josefin törnqvist 18 :) hon bjöd på tre rätters middag och kalas utgång på frimis. Kvällen slutade mindre bra för mig men som tur är har man en underbart snäll karl som hjälper till i alla lägen :)

Söndagen blev en återhämtnings dag som alltid innan det blev dags för den veckliga (dagliga? veckliga? årliga? ) träningen. Efter det hem till mamma och syster som bjöd oss på hem bakad pizza mums!

Idag är det tisdag och tisdag = disco dag! tagga sit ups, välbehövligt! Hoppas sara kommer idag så det blir lite ordning på torpet, och masor av knip övningar.

Nu ska jag skriva ut alla papper och leta redapå emmy, vart hon nu kan vara??

PUSS PUSS

Kommentarer

  • anonym säger:

    du är utmanad.

    2009-09-22 | 12:09:20
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag är ju sjuk :( men ska försöka komma tills imorron, :)

    2009-09-22 | 21:08:51
  • sara säger:

    jag är ju sjuk :( men ska försöka komma tills imorron, :)

    2009-09-22 | 21:08:57
  • sara säger:

    jag är ju sjuk :( men ska försöka komma tills imorron (Y)

    2009-09-22 | 21:10:07
  • sara säger:

    oj jävlar :P

    2009-09-22 | 21:10:29
  • sis säger:

    aaa, för jag hjälpte ju verkligen till med pizzan... öööööh! jävlar vilken söt bild btw!!:O<33

    2009-09-22 | 22:09:56

Kommentera inlägget här: