Andrea.

Thinking outside the box

mkt pladder på en dag

Kategori:


  • Trodde att det här skulle bli en lugn dag, men efter mitt senaste inlägg har telefonen ringt i ett, messat hit och dit och ja, de vart inte som jag tänkt mig. Helgens schema blir proppat med både jobbiga och lyxiga saker :)


    Fredag
  • Tyska nationella, Muntlig
  • Matte nationella B, Övning
  • Sol ducha
  • Köpa latin skor
  • Köpa disco top


    Lördag
  • Möte i allé hallen 11.30
  • Samling i Kumla 12.00
  • Uppvisning kumla 13.00
  • Dans show i allé hallen kl 14
  • Dans show i allé hallen kl 16


    Söndag
  • Genrep kl 10.30
  • Dans show kl 17.30

Kommentarer

  • Stefan säger:

    du kan stryka dansshow på lördag kl 14, de är väl bara barnen som ska vara med då? lr ska ni göra nåt inhopp :)

    2009-05-07 | 17:20:10
  • Linda säger:

    Vart ska ni göra en uppvisning i kumla på lördagen?

    skriv på min blogg eller min mail [email protected] eller svara via här =P Kram

    2009-05-08 | 15:09:20
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/
  • Linda säger:

    hihi aa det är nog lite sent men det är lugnt.

    Får komma och se på er nån annan dag=D när ni är i närheten=D=D

    Kramizar

    2009-05-11 | 12:37:16
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här: