Andrea.

Thinking outside the box

5/5 Som ni märkt..

Kategori:

har jag inte bloggat på över en vecka, och skönt har det vart! Ibland känner man sig så där lite tvungen att skriva men inte nu.. men idag var det dags att skriva av sig igen.
Veckan har vart kanon;

  • Blev av med förkyldningen
  • Tränade flick flack igen, och det gick bra för att vara första gången på 3 månader
  • Hade en rolig valborg
  • Haft sovmorgon nästan hela veckan
  • Fått en hel del skolarbeten undan röjda
  • en tung sten ramlade av axlarna


Snart är det dags att ta sig iväg till disco träningen. Idag skulle vi lärt oss en låt från filmen Camp Rock (hahah) som våran grupp ska dansa till OCH sjunga HAHAHAH jag kommer döööh! Vi är ju dansare av en anledning?! lr? som tur är finns det en och en annan sång fågel i vår grupp, de blir dem som får hålla mickarna. Asso vad tänkte dem? sjunga?? Good luck chuck!

I helgen är det då dansavslutning, lika stressat som vanligt. Man ska sy kläder i sista minuten och gaaah! blir galen!
Men de blir nog roligt som alltid, vill ni komma finns det biljetter kvar till tidiga showen på söndag, bara att köpa direkt i dörren eller på dansstudion :)

Kanske borde trycka i mig något kalorifyllt för att orka?


Den här godingen togs senaste tävlingen, vad jag gör med armarna har jag själv ingen aning om HAHA

PUSS

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ni dansar riktigt bra.Och du har en såååå snygg klänning=D Kram

    2009-05-07 | 14:13:41
    Bloggadress: http://lindaj88,blogg.se

Kommentera inlägget här: