Andrea.

Thinking outside the box

22/5 Fredagen är här

Kategori:

och om ett par timmar rullar bilen iväg mot flyget som ska ta oss till Blackpool. Inga känslor alls ännu. Lite illamående har jag dragit på mig. Tror att det kommer från min förra flygresa. På sport lovet var vi i österrike och då var jag mitt sjukaste någonsn, frossa och feber och det värsta jag någonsin varit med om så de är nog en slags negativ flash back :/

Men nu håller jag på att packa och det får mig alltid på bättre humör. Ska bara gå runt och vara pretty hela dagarna, Massa skor, smycken och gaaah klänningar. :D

Och så säjer vi alla hej till min nya bikini;
 

Ååh den är så fiiin. Vill bara att sommaren ska komma så jag får glassa runt i den, i Hallsberg? ahahah nee men kumla badet, traditionellt haha :D

Nu ska jag trycka ner allting i resväskan och försöka hålla the limit på 15 kg, lätt? NEJ!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: