Andrea.

Thinking outside the box

20/5 Lååång helg väntar

Kategori:

Hallå hallå i det mulna vädret!

Ska kila iväg till affären med syrran och köpa Philadelphia ost, det vankas glasyr. Men tänkte slänga in en liten snabbing.
Idag i skolan gick tiden väldigt fort. Fick Vg på matte B provet så jippi! & Vg på Historia uppsatsen så Jippie kayey mother fuckers! Och under lunchen kommer Anton och lyser upp mig totalt

- jaha va ska ni göra ikväll då?
- Inget, träna tror jag, sa jag..
- Jaha så du ska inte festa?
- Ja men visst ja de är ju lill lördag och ledigt imorn :D

Tjoooho! Så ikväll vart jag super taggad.. men först väntar privatlektion.. ååh ikväll tar det emot. 21.30 är helt enkelt liiiite försent.. men men :)

Nu ska jag sätta mig på cykeln och fara iväg, inhandla lite oboy också



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: