Andrea.

Thinking outside the box

18/5 Hur iskall är inte jag då?

Kategori:

Jag har hejjat på Norska bidraget hela veckan så vann han, Verkligen kul för honom tycker jag. Skön snubbe, de var han värd.

Helgen vart inte som tänkt men rolig för det. Vart som sagt melidifestivalen hemma hos Anna & Simon. Jösses vad jag kände mig påträngande när vi kom till deras våning och det låg prylar överallt. Dem är nyinflyttade och höll just på att svinga upp en lampa i taket. Det gick inge vidare men melidifestivalen & drinkarna flödade för det :)
Det bar efter omröstningen till Frimis. Tog natt bussen hem och var i Hällabrotten vid 03. tiden, lagom det.

För Sönadsg morgonen var INTE super kul.. vakande av att Lena Ringde vid 10 (okej inte döds tidigt) men iaf.. skulle vara i Västerås för uppvisningen vid 14 tiden.

Dansen gick bra, han till och med kolla in Sara & Johanna när dem pumpade första ronden, skit snygga var ni tjejer! <3

På sen eftermiddagen skulle vi haft privat med Tony. Han dök aldrig upp, hmm?! När man är känd kan man göra hur man vill? Men hade grupp med lena ist.. funkade det med. Men var galet trött på slutet.

Så det bar hem till mig, åt lite mat & hem till HällaB och bums i soffan. MAssage fick jag :)

Kort men händelserik helg.. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: