Andrea.

Thinking outside the box

15/5 It´s friday I´m in love

Kategori:

Och imorse fick jag motvilligt ta mig upp ur sängen själv medans vissa kunde ligga kvar. Har inte vart i skolan 7.30 på säkert en månad så de kändes galet jobbigt. Men när jag och Jin väl stod i gymmet och körde kännde vi oss ganska hurtiga och ruggit vältränade ;)

Men nu är Helgen här, så galet underbart! Veckan har vart minst lika stressig som den förra. Har flängt fram och tillbaka och ons-torsdag var vi med i Adolfbergsskolans musikal och gästdansade lite.. ganska oförberätt men väldigt roligt.

Ikväll blir det kanske lite grill hos Kalle som fyllt 19, grattis!

Och i morgon ska jag med till Västerås och heja skiten ur mig på alla som deltar i Disco SM... TAGGA!

Söndag ska vi upp till Västerås igen och så klart heja lite på SM men ska även göra uppvisning i Mixing & Bugg. Alla som placerat sig på SM, EM & VM innom SDR ska göra en gemensam dansshow. Blir nog rätt kul :)

Nu ska jag ta mig in till stan & köpa nya Latin skor för på Fredag åker vi till Black Pool!



PUSS på Tobias <3

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Men, de är ju kul att vi ( ja o alexandra) oxå får vara med på såna grejer, samma sak som tillställningen i folkets hus i hbg till alla som vunnit sm.. men men, hoppas ni får kul iaf :) ses på söndag!

    2009-05-15 | 22:13:06
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: