Andrea.

Thinking outside the box

12/3 Balklänning, gråt i halsen & latin privat

Kategori:

Igår va det som sagt onsdag.. var inne i stan och provade äntligen klänningen till modevisningen  nästa vecka. Lite för stor men jätte fin iaf :D Kommer bli bra tror jag. Så kom och kolla kl 10.00 fredag den 20 i aulan :)

Sen åkte jag, sis och pappa in till sjukhuset och hälsade på gammelfarmor. Hon såg ut att må bra och lät iaf pigg.. kan inte skriva va som hänt för då börjar jag gråta igen. Jag gråter inte så jätte lätt men igår på träningen när folk frågade hur det var med mig då kunde jag inte hålla masken längre, bröt ihop och började grina.. ja orkar knappt det är så mkt med ALLT!!!

Ikväll blir det privat lektioner med Claus från danmark.. spännande! lite läskigt också! men de ska bli kul.. träligt bara att vi båda är halv snoriga så blir så jobbigt då.. men men de blir bra :)

ska kila och fixa & trixa mig klar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: