Andrea.

Thinking outside the box

Lättad

Kategori:

..känner jag mig just nu. Fick mejl av Anders att jag fick VG i kulturhistoria så nu kan jag andas ut. Känns som att jag burit en överviktig dvärg på axlarna i en vecka och nu har dvärgen äääntligen hoppat av och gått hem. TACK! Så nu väntar bara mysiga saker. Imorn mys med de-fem-icke-esteterna och sen stan för att inhandla en student present till Kalle boy. Och på torsdag ska vi ses utanför Anders och gå och se avslutnings showen, spännande. Tyvärr ska det regna nästan hela dagarna tror jag men men det blir väl jacka och mössa på.

På Torsdag ska vi till Lidköping och ha dansuppvisning, Torsdag i trädgården, ska bli spännande. Och på fredag blir det förstås student partaj hemma hos Charliee! Grattis vännen. På lördag bär det även av mot El Stockholmia där flera gästtränare ska ha klasser. Tänkte höra med resten av gänget om vi ska samåka eller hur det blir.

Nu ska jag ringa min mamma och be henne köpa med mat, är galet sugen på mussel panna.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: