Andrea.

Thinking outside the box

8 juni Redan sommarlov

Kategori:

japp som överskriften säjer, ledig idag imorn & halvt på onsdag så vf kunde inte allé fått sommarlov förra veckan som alla andra? hmm.. men man ska inte klaga haha jag säjer ofta så fast de är jag som klagar en aning iaf..

Såg just på tv:n att nästa sesong av SYTYCD börjar snart.. självklart den amerikanska versionen av dansprogrammet då jag misstänker att scandinaviska som jag var med i inte vart någon hitt direkt haha dem kan inte dragit in mycket pengar där inte hahahah men himla kul hade vi. Men tagga nu asso, som den tv/dans tönt jag är längtar jag ihjäl mig!!!



I lördags var det party på schemat. Började här hemma vid 15 och grillade och shottade hej vilt.. vid 18 snåret kom den mkt omtyckta johanna hit och skjussade 1/3 av gänget till Askersund. Väl där mötte vi upp resten av folket hemma hos Cattis, Tobbes gamla arbetskamrat. Vi partade på och hade egentligen Kanalfesten som mål men när det ryktades om att Nordman var där och att inträdespriset var högre än antalet pengar i andreas plånbok så dissade vi den ideén. men en rolig kväll var det iaf.

Idag ska jag inte göra nånting.. skriva lite på en analys men annars bara ta igen mig och njuta av ledigheten.
PUSs

Kommentarer

  • Johanna säger:

    <3

    2009-06-08 | 21:35:09

Kommentera inlägget här: