Andrea.

Thinking outside the box

4 Juni Morning to you

Kategori:

Hej Torsdag, idag är jag ledig.. skönt men trist för att vädret inte bjuder på lite färg till min Svenska hy. Fick reda på igår kväll att jag tydligen räknades med på ett studentfirande ikväll. Vart aningen paff, något oförbered, men går med för babes skull.
Har städat köket, badrummet och är nu uttråkad.. ofta när jag känner mig sysslo lös städar jag. Glas bordet går nästan att spegla sig i :)

Igår kväll såg jag för första gången Hide and Seek. Har sett början flera gånger men aldrig kollat klart. Jag är faktiskt ett stort fan av skräckisar och kan i princip se vad som helst. Men igår så fick jag till och med be Tob sitta med för usch.. jag hatar när det är nån som man absolut inte misstänker som är the bad guy! Ska kanske inte avslöja för mkt om de nu är fler än jag som är sent ute med filmer.

Ska ta mig en duch och en buss hem för att hitta nån bra outfit till ikväll
PUSS

Kommentarer

  • maddo säger:

    duuu i swear to god att ja ser ut som en polack på sommarn! får ingen färg i ansiktet för fabulen! inte konstigt att ja får fråga "Russia??" så fort ja är utomlands :D BLÄ

    2009-06-05 | 10:33:26
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: