Andrea.

Thinking outside the box

18/1 - 09 "18 dagar kvar till 18, coincidence??"

Kategori:

hej hej du underbara söndag..

vaknade med ett leende, vände mig om och fick ett leende tillbaka :) de vart duchen och kul, när man lagom löddrat in håret ringer det på dörren, de var svärmor... jo men god morgon på dig med ;) de vart frukost och lite degning framför skidåkarna på tv. Snabb lunch och sen var hony tvungen att åka till jobbet. En annan åkte hem och "pluggade" jo tack det gjorde du bra andrea. Plugga i det här fallet vart = äta choklad och glo framför datorn (?) Pant skalle!

jaja, gårdagen vert lyckad, åkte skridskor som sagt med ealberg, nyqvist, lundberg, jansson, Bader  [v]  grillade korv och det vart en lyckat tidig-eftermiddag aktivitet. Sen drog vi oss in till stan för att försöka sätta flickisen. Asso shit... de har verkligen låst sig för mig.. de går inte frammåt nånstans.. men något som däremot gick idag var hand volt, bakåtvolt, sträckt bakåtvolt, bakåtvolt med inkliv och lite andra roliga trixerier :D aaas kul att få testa på lite nya saker som funkade för omväxlingens skull.
Höll på i över 4 timmar :O så länge har vi aldrig vart i hallen förut, drog och käkade middag med roffe. Efter det hyrde vi några filmer, bland annat Click som jag inte sett tidigare. Och jösses, det är ju en komedi med adam sandler, men jag har aldrig gråtit så mkt till en film förut i hela mitt liv. Jag tjöt så jag fick ont i huvudet. Det är så sorgligt med hans pappa och allt. Ååh jag kände för att ringa min morfar på direkten, så skickade familje kärlek sms till alla.. fy vill aldrig behöva känna så där. För här och där känner jag igen mig så. Inte på samma vis men jag vet att jag allt för många gånger satt dansen före mina vänner, och om det vart värt det eller inte går inte att säja än. Jag hoppas bara att jag inte sårat någon.. för mina vänner har alltid vart stöttande och förstående, tur det. Men man märker samtidigt vilka som är äkta och vilka som INTE är det. Ååh dansa dansa dansa..

ja nu är det 1 timma kvar till latin kursen börjar och imorn har jag idrottsprov :/ BluuuuUäääÄhH! Vill bara sjunka genom golvet! Kräk, spya, bajs & ris på det.

Och precis som ja skrev där uppe, i dag är det den 18 och 18 dagar kvar tills jag fyller 18, hmm spookie! :D

PUSS älskar dig <3

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Hade du inte sett click förut, den är både rolig o sorglig på vissa stälen ( får man säga det som kille? :P) Du har ju iaf vänner utanför dansen, var rädd om dom :)

    2009-01-18 | 21:00:26
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: