Andrea.

Thinking outside the box

13/1 - 09 "Simmning & STÄD!"

Kategori:

Tiisdag

Tidig morgon, tråkig skoldag men slutade tidigt och simmade ett rejält pass. Mötte upp Linn för en stor kopp te på fiket och cyklade hem. När jag kommer in på mitt rum och kastar väskan på golvet så känner jag bara för att kräkas på mitt rum. Fy fasiken va rörigt!!! De är inte stökigt bara fyllt med skit onödiga prylar. Så tog tag i lite ditt och datt och dammade av rejäääält! Så nu är det skinande rent...NOT! nu är det om möjligt värre än innan, stuff överallt! Men de tar sig hahah tog bara en pause.. ska försöka bli klar innan 18.30 för då ska det tränas.

Nej nu är min "pause" slut, försöker bara hitta på ursäkter just nu.. bläähH! jaja åter till dammsugaren

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: