Andrea.

Thinking outside the box

7/2 - 09 18 år firas med tre fester, fyra till och med!

Kategori:

Sho Bré & Shulululuuh! som vi säger i Hallsberg..

Gårdagen vart super lyckad! Fick skjus av morfis hem till tobbe som inte hunnit hem från jobbet ännu så tog ett kraft tag och drog ett par damsugar tag och plockade iordning lite inför kvällen. Älskling kom hem och jag bjussade på mat (lr mamma lagade, jag hade med mig ) men same thing, typ! Fix & trix bla bla, runt 20.oo började folket rulla in och partajet var igång! Så himla rolig kväll :) Fick massor med fina presenter, smycken, massor med Choklad (ni känner mig så bra), sex leksaker (ni känner mig FÖR bra) och jätte fina vin glas.. tack tack tack <3

Dans & trevligt hela kvällen lång och runt två försvan mina sista brudar ut i mörkret igen. Städade upp lite grann och kastade oss i sängen, Freddan tog soffan som vanligt ;) så klockan var runt o2.30 och vid 5 skulle älskling fara iväg till Östersund och så stannar han borta till onsdag :( så låg bara och kramade honom så hårt jag orkade medans han fick sina 2 timmars sömn.. saknar dig redan..

Bilder från kvällen kommer så fort Challe & Sara skickat dem, min super braiga kamera laggade och dog innan gästerna äns hunni kommi så så var det med det! men jag lekte papparazi med alla andras kameror så de löste sig :)

Ikväll bär det av mot Askersund och hem till Jesper & Jessica! De blir partaj men tror inte jag kommer dricka, får se.. känns onödigt att tvinga på sin stackars kropp alcohol tre dagar i veckan! så de blir hur som helst lugnare, men roligt ska vi ha, för man kan som sagt ha kul utan att vara full, de har man ju 16 års erfarenhet av :)


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: