Andrea.

Thinking outside the box

6/2 - 09 Tre roliga dagar

Kategori:

JAha jaha.. då var man 18 gammla år.. för så känns det, tyvärr.. har inte vart ett dugg peppad tidigare men i Måndags slog det till och nu känns det fucking great! haha,

Onsdag

Dags att fira att man äntligen kommer in med säkerhet. På Frimis spelade Hoffmaestro. Hade inte hört dem tidigare förens Erika spelade upp ett par låtar hemma hos sig, skit bra! så hakade på dit runt 22.00 då kom ja så klart inte in "nee de är två timmar kvar" säger sur vakten men men Tobb & ja satte oss på Pitchers och chilla haha sen gick vi tillbaka igen prick kl 00.oo och tjoho vilken tur just då började dem spela så han se dem :D asso vilket jäkla band! Svensk sienar Reggae kallar jag det för! Sjukt kul kväll iaf.
Tog sen en taxi hem till Hallsberg för hmm, ja 500 kr fan va dyrt!!! Jaja vill man hem och ska upp till skolan dagen efter kl 7.50 är det tyvär bara att punga ut!




Torsdag - dagen med stort D

Tjoho min födelse dag är här! Fick frukost på sängen och paket av syster.. :)

Skolan var jätte kul för alla var så glada och grattade och massa fint.. fick en grattis sång i stämmor av min estet klass haha.. MAmma bjöd på tre rätters lunch, mums så kom en sväng försent men strunt i det.. msigt iaf.. kom hem och fixade och trixade lite.. sen bar det av hem till morfar för att äta middag och öppna paket :D Fick massor av fina saker..
Av Mamma & pappa fick jag massa nödvändiga saker, strumpor, tröjor, smink, parfym och sånt mysigt
Av Syster fick jag jätte fint diadem, och en förstoring av ett kort på oss som små, jätte sött <3<3
Av morfar fick jag pengar och choklad OCH ett jätte vacker guld halsband, tack :)
Av Älskling fick jag jätte fina örhängen och ett blingat halsband och lyssna på den här då, en bil! Jag fick hans ena bil, den lilla röda Forden! Jag vart så himla chockad! så nu måååste jag haffa körkortet!

Puss och tack så mkt alla, jag älskar verkligen min lilla familj, ni alla är så underbara och jag vill inte byta ut er mot någonting.. <3





Fredag

Äntligen FREDAG! hade bara två lektioner så dagen rann iväg, så var det PanPizza till lunch och alla var så peppade inför ikväll, shit va vi ska röja!!!! Längtar så.. men vet inte vad jag ska ha på mig :/  Gaaah! En flickas största problem!!!
Nu väntar jag på mamma så ska vi fixa lite käk innan jag drar mig mothällarbrottet pch fixar :)



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: