Andrea.

Thinking outside the box

4/2 - 09 Lill Lördag

Kategori:

Wohoooo! Onsdag = Lill Lördag och ikväll ska vi ut!! Vet inte riktigt vart ännu men det blir säkert bra. Ett gött gäng så de kan inte miss lyckas. De som tynger ner det heela en smula är att jag börjar 7.50 imorn bitti haha men men de ska nog gå.

Skolan gick fint. Var bara så sjuuukt jobbigt att gå upp imorse. Ville verkligen inte lämna den varma sängen. Men tillslut stod jag i duchen och innan jag visste ordet av satt jag på tåg stationen och väntade på det satans tåget, frös gjorde jag också. JAg fryser verkligen heeela tiden. GAsh! Mer kläder på min kropp!

Den här veckan blir så in i helsike bra asso, Ut ikväll, imorgon är det min födelse dag så får presenter och tårta och god mat med bästa familjen och på fredag blir det partaj!!!!!!! Sen som ett litet gelé hallon på kakan är det fest på lördag också :D kan de bli bätter? ja de kunde det, tobbe åker bort lördag-onsdag så de känns jätte surt men men nu ska här umgås med alla vänner och njuta av att man äääntligen fyller 18 så tiden kommer säkert flyga förbi.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: