Andrea.

Thinking outside the box

3/2 - 09 Inget utöver det vanliga

Kategori:

ja ni de blev ingen uppdatering igår, han aldrig..

HAde privat och tränade på liite själva efteråt. Kom hem runt 20.30 och åt mat med mamma & syster. Och eftersom att våran box lagt av så passade vi på att hyra en film, Tropic Thunder och jag måste säja att den var rätt bra :) Rolig här och var iaf.. jag har lite svårt för att såga filmer faktiskt så ja, ni får se den och dömma själva..

Hur som haver, i helgen var det årets första tävling i Norrköping. Tävlade bara i latin och vann :) Var dock ingen GP tävling så det räknas inte på rankingen men de är ju självförtroende boost iaf.

Idag kändes det helt ovärt att kliva ur sängen, hade en liten svenska lektion på 60 min och nu ett fett hål på 3 timmar, kuuuul! Man kunde sovit men icke.. jaja så är det.

Ikväll blir det disco pump, tjoho.. så skönt att få svettas av lite haha Well well något mer utöver det vanliga har inte hänt så nu ska jag ta mig lite varm oboy

XOXO (haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: