Andrea.

Thinking outside the box

28/2 - 09 Klaras & fars födelsedag

Kategori:

Hola och godmorgon alla godingar..

Går dagen vart riktigt lyckad. Vart uppmött av Johanna & Carro med bror på södra sen bar det av på för fest hos Sofias brors lägenhet som låg i princip ovanpå Klaras så de var gött :)
Kollade ut genom porten runt 22 då kön bestod av ca 5 personer så vi tänkte att de var lugnt.. men när vi skulle glida ner vid 2245 då var det 5 pers my ass.. fick stå i kön 45 min blääh men de var de värt för träffade massor med gött "gamalt" folk ute och så lite mer otrevliga människor också.. men vill ni fortsätta sura be my guest de har ju bara gått 2 år men visst!

Johannas första utgång och fylla.. asso de måste verkligen vart feting upplevelsen hon har verkligen "sparat" på sig tills hon fyllde 18 och verkligen "fick" (=P) dricka så de var jätte kul! Lyckades tvinga med henne på vimmel bild också ;)



och sen kom fotografen och skulle ta kort på mig och några andra brudar som när jag vänder mig om försvinner så tänkte "nehe de vart inge" men då tryckte han ihop mig med nån annan snubbe som stod där så haha de var lite random..



kvällen avslutades med att flickorna shoppade snabb mat och jag höll i pengarna.. fick skjus med Johannas bror hem till hällabrottet där älsk låg vaken fasten han skulle upp å jobba i ottan..
Ikväll blir det dessutom mini fest med personalen på Carlbarcs och bilspel(?) kul att ALLA har haft spelet hemma hos sig själva och tränat typ en månad var, jag ska knäcka dem iaf!!!


Idag fyller dessutom min fadre år! så ska fira honom med tårta och mys hos morfar om några timmar..

PUSS

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Ett tips till nästa gång ni festar i den lägenheten, kolla precis innan ni ska gå, inte 45 minuter innan ;P

    2009-03-01 | 13:37:05
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/
  • Andrew the queen säger:

    om vi säger så här.. de var precis innan vi skulle gå men sen tar det en aning längre tid för oss tjejer haha

    2009-03-01 | 13:40:28
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Stefan säger:

    hehe, jo, de är ju så sant så, tänkte inte på de :P

    2009-03-01 | 16:24:12
    Bloggadress: http://mrdancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: