Andrea.

Thinking outside the box

24/2 - 09 Sjuk, semeldagen & Elisabeth Höglund a.k.a Andrea Schirmer

Kategori:

Japps japps.. fortfarande sjuk - "ich" så stannade hemma i dag med.. piss potta! imorn måste jag dit, de håller inte annars.. jaja.. nog om mina baciller.

Och, ja ni gissade rätt jag har inte orkat lägga in bilderna ännu.. finns några roliga faktiskt men på nästa alla ser jag ut som en sjuk pensionär (p.g.a feber och där flikte jag in min hälsa igen, hur lyckas jag?) men men den som väntar på nåt gott?

Jaha idag är det semeldagen :D Lydias favoritdag på hela året, näst efter födelsedagen? hur som haver är hon nog den jag känner som dyrkar semlor! Puss på dig som jag saknar till tusen! Vi springer alltid om varandra..

Och på torsdag fyller Tob år, och har jag fixat present? hmm jo halft men känner mig inte helt klar, har ideér och sånt men vill verkligen få till det, PUSS

Och på lördag fyller pappa år, och har jag fixat present? hmm jo halft men känner mig INTE ALLS klar! föräldrar är så tråkiga, frågade förut när vi käkade lunch vad han önskade sig ja då klämmer han ur sig "jag ska få en sovsäck av dig & linnea.. jag har beställt en som jag ska få av er" torr boll! han köper sin egen present och bestämmer att den är från oss?! GLÖM! jag ska köpa feting presenten! Förslag uppskattas ;D

jahopp! på lördag så är det fest & bröllops mässa på örebro slott och då ska en annan dansa brudvals tillsammans med Tobbe K. ska bli ganska spännande, mest för att jag får låna en klänning :D ååh tänk att stå i bröllopsklänning, ska ta massor med kort! tyvär så är det många strulpellar med i detta evenemang så i programet som kom med Nerikes Allehanda står det att Elisabeth kommer, men icke.. Elisabeth heter Andrea i helgen..



ikväll är det disco men orkar inte sitta och glo på kursen, man blir så deppig när man inte kan dansa själv!

nu ska jag koka te och rota rätt på en mysig film
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: