Andrea.

Thinking outside the box

22/2 - 09 Hemma igen

Kategori:

Hej hej alla goa

en annan är tillbaka i om något kallare Sverige. Wien var som alltid lika mysigt men på något sätt vill det mig ont och kastade en fet feber på mig så har vart sjuk hela veckan :( skit jobbigt.. men har lyckats shoppa för det, INGET stoppar mig från det! har fyndat en massa och ätit massa god tårta så nu är det skinny week som gäller! kan knappt knäppa byxorna som jag åkte dit i längre HAHAHA, joo det kan jag men de är knappt.. linnea skyller på att man blir uppsväld när man flyger (?) jaja.. har tagit massor med kort men inte orkat lagt in dem så de kommer väl upp snart iaf.. nu ska jag piffa till mig själv en aning så man slipper se ut som en gammal kärring när man träffar på folk igen

PUSS

Kommentarer

  • Sis säger:

    "linnea skyller påatt man blir uppsvälld när man flyger"... när i helvete har jag sagt det?? :O:OXDXD hahah<33

    2009-02-23 | 17:48:10
  • Sis säger:

    "linnea skyller på att man blir uppsvälld när man flyger".. när i helvte har jag sagt det?? :O:OXDXD <33

    2009-02-23 | 17:50:07
  • Andrew the queen säger:

    Kära syster, du sa det när vi stod på flygplatsen på väg hem.. har tyvär inte den exakta tiden ner skriven!

    2009-02-24 | 11:18:33
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/
  • Sis säger:

    ofta? , nee jag sa att jag brukade må illa precis innan man lyfte och när man får maten!!! haha <3

    2009-02-24 | 15:15:22

Kommentera inlägget här: