Andrea.

Thinking outside the box

2/2 - 09

Kategori:

Hej du slitsamma måndag..

Upp tidigt igen för första gången på en skön prao vecka. Till skolan och körde lite spinning med Jin och lyfte några lätta viket. Känner mig hyfsat duktig faktiskt :) sen bar det in till stan för att ääääntligen fixa de där satans livmoderhalscancer sprutorna.. jösses vilket stohej de vart runt dem. men Nu är säken biff iaf!!! Tog lite me time och åt sushi till lunch för mig själv. Rätt skönt och Gott. Tog mig till Åhlens för att köpa en almanacka som jag höll på att falla isär utan. De är verkligen min räddning den där lilla boken, hela mitt liv finns på papper och då kan man ju inte glömma så lätt iaf. Så fick tag på en utav dem sista som fanns kvar, hyfsat ur plockat må jag säja, tog mig till tåget för att hinna tillbaka en liten sväng till skolan. Sätter mig på stationen och väntar och bläddrar lite i kalendern. Då ser jag att nån jävel ryckt ut hela Februari (?) MIN MÅNAD!!! den är bort blåst. så får vandra tillbaka till de där jävla Åhlens som ligger på andra sidan stan (tur att man inte på på nåt större ställe) fick hur som haver byta till en hel och kunde ta mig till stationen igen. Kommer dit och det är en timma tills tåget går. Och när jag väl sitter på tåg helvettet så stannar det helt plötsligt, mitt ute i ingenstans, och en annan sitter där och fattar inte mkt.. efter si sådär en halv timma rullar det på igen och jag fick kubba till skolan, han iaf till sista tyskan :D så liten klapp på huvudet där för att jag är duktig och gick till skolan..

skriver mer senare.. ska träna nu.. och måste packa lite inför kvällen, jaja Ciao så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: