Andrea.

Thinking outside the box

16/2 - 09 Resumé & Taggnign inför Wien

Kategori:

En vecka sen jag skrev men har helt enkelt inte haft tid..
Har väl hänt en del men på något vis har jag glömt haha börjar väl bli gammal! så drar en resumé..

Onsdag

Jaha då var det onsdag morgon runt 01.oo och jag kan inte sova längtar så sjukt efter tobbe som äntligen kommer hem ikväll, men kan endå inte somna.. efter ett tag lyckades jag iaf för när dygnet blev så där mycket så man känner att snart ringer den förbannade klockan, man är inte vaken men lite medveten då känner jag hur nån kryper ner under täcket och det var han :D han hade åkt natt tåget hem för att överaska mig och överraskad de blev jag vill ja lova, vart så gla.. mår så bra när jag vaknar upp med dig. Så vart även den här onsdagen bra :D



Fredag

I skolan var det Allé Hjärtans dag (Allé skolan ååh så klyftigt) Så kom jag så där lite för mkt försent men tog en sväng förbi mitt skåp för tänkte de ser bättre ut om ja iaf har böckerna med mig så ser jag att de sitter små post it hjärtan här och där med gulliga ord. Så kommer jag fram till mitt skåp som ser ut så här :D



Det lyste verkligen upp min dag ska ni veta! Sen bar det av hemmåt efter en två och en halv timmas lång extra matte, blää man vill bara dööh samtidigt som man är lite stolt över sig själv.. kom hem och fixade lite sen bar det av till Bion med älskling. Såg Benjamin Buttons Otroliga Liv, ganska bra faktiskt. Väldigt Forrest Gump influerad och hade det vart någon annan skåde spelare som föddes gammal och åäldrades baklänges hade den här filmen vart kass men tack vare Brad Pitt blir det på något vis trovärdigt haha men se den, gör det :)


Lördag

Alla hjärtans dag på riktigt och kunde sova hur länge som helst! efter längtat!! Fick order att ligga kvar i sängen medans karln fixade frukost och till slut fick jag gå upp och gå på ros jakt, innan vi mös vid frukost bordet :) Fick ett jätte fint halsband också, har ingen bild, men det var en hand gjord silver kedja med ett hjärta till hänge, fint så..
Resten av dagen mös vi bara runt hemma, jag älskar det, bara för att resterande dagar i veckan alltid är så fullproppade!

Sen lagade jag mat och sen började vi göra oss iordning för Lenas 50 års fest som vi skulle uppträda på med några andra ur dansgänget. Gled in vid Behr Arena runt 21.00 och fixade iordning det sista, gjorde våra två dans uppvisningar som vart mycket uppskattade sen röjde vi dans golvet i kanske en timma. Vi sa hej då till alla goa och glada sen tog Tobias & jag en tripp upp på stan för att hälsa på Simon & Anna. Vi fyra gled till Burger King där kvällens skummaste händelse ägde rum. Står i kön allihopa, simon går iväg lite snabbt men kommer strax tillbaka och går fram till Anna som nästan står längst fram då kommer en vakt jäkel och bara lyfter upp honom i axlarna och bär honom ett par steg bort och grymtar om att han inte får tränga sig bla bla.. de var så skumt! Anna talar om hur det ligger till och de står och tjafsar en stund till slut kommer polisen och drar ut honom där ifrån och han får lägga upp händerna på bilen och börja svara på massa frågor! Helt sjukt, allt det för att han gick fram till sin flickvän i kön.. mitt i alltihopa Kommer Camilla Örvill, Tobias Karlsson & Camillas pojkvän david förbi gående (dessa goa personer var även på Lenas party tidigare) och undrar vad vi sysslar med haha "vi han bara lämna festen så vart vi tagna av polisen" drar sagan för dem och då kommer det fram att David också blivit utkastad fråb Burger King p.g.a ingenting, skumma typer de där.. ahha

jaja vi skiljs åt alle sammans och ska ta en taxi hem, börjar vandra iväg mot bilarna och jag håller på att frya ihjäl, för under allt detta vandrande utomhus har jag klackskor, bara ben och en knä kort kjol på mig, skönt? NEJ!! När vi kom hem fick jag lägga mig med strumpor och tröja på för att inte frysa ihjäl, lindade in mig i en filt och sen hade täcket över på det + en pojkvän som försöker gnugga liv i mig, lite läskigt! Skakade i flera timmar.. inte nyttigt de där! men var lyckligt vis inte sjuk dan efter så mitt oturliga imunförsvar kanske har tuffat till sig?
En händelserik alla hjärtans dag



Söndag

Söndag vart en glidar dag, åt sen frukost hemma hos Tobbe sen hem till Schirmer/Fisk casa och åt lunch/middag. Träning, Hyrde en film, Trilbit nånting, med Owen Wilson.. art lite besviken för jag gillar Owen Wilson så var det kass, men men så är det.. kollade Beck också sen vart det sängen. Och imorse var de tungt, älskling skulle till jobbet och slutar inte förens kl 18.00 och 17.30 börjar jag jobba så hinner inte träffa honom alls mer idag.. och imorn så åker jag till ÖSterrike och kommer inte hem förens lördag natt.. känns lite jobbigt att behöva va ifrån varandra så länge igen men men de stärker ;)
Ska ju få tillbringa en hel vecka tillsammans med min syster och SHOPPING i Wien! inte helt fel, shopping, gå på spa, äta god mat och fika på alla underbara kafeér tiden flyger nog iväg..

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Tack! Det var ett ställe i Göteborg, Nordstan som kallas "The studio".

    2009-02-16 | 17:42:22
    Bloggadress: http://linneapersson.devote.se

Kommentera inlägget här: