Andrea.

Thinking outside the box

10/2 - 09 Onödigt plugg, tårta till frukost & övningskörning

Kategori:

Tjo bré

Igår hände det inte mkt i stan, övningskörde för tredje gången i mitt liv och det gick fint :) Sen rå pluggade jag på de två kapitlen som ska vara med på Naturkunskapsprovet. God natt

Tisdag FTW! Soft dag, fick tårta till frukost för att en tjej i klassen fyllde, så sjukt good tårta :D Måste prova den nån gång.. mums! Kom hem tog mig lite kladdkaka och fick sen reda på att de bara var det ena kapitlet som skulle vara med så här har man slösat en måndags natt för inget.. BlUuÄh! men men då kunde jag lite extra nästa gång då! Pratade med Tobbe på telefon nyss, han verkar ha de gött uppe i is/mygg-landet :) har saknat honom så himla mkt.. men de är som dem säger de första 3 dagarna är alltid värst vad det än gäller, sluta röka, följa en diet eller ja när ens pojkvän lämnar stan för ett tag.. så de var surt som citron lördag, söndag och igår.. idag har de gått bra för har tänkt på massa annat men nu när man fick höra hans röst igen vart de fort jobbigt :/ men han kommer ju hem imorn så nu känner jag mig som en fjortis.

Nu ska jag snart ut och övningsköra igen.. dags för att lära sig svänga åt höger också.. ;)

Puss

Kommentarer

  • Emma säger:

    Så hur gick körnigen dah? Kung på vägen lr ärä terapi som gäller dom närmsta åren? ;)

    2009-02-11 | 12:09:49
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/
  • andrew the queen säger:

    jo du de ska ja tala om att de gick finemang, är kniv skarp i krokarna!

    2009-02-12 | 11:13:51
    Bloggadress: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: