Andrea.

Thinking outside the box

Tisdags morgonen

Kategori:

Usch och fy och bläh!

Försov mig imorse, men lyckades ändå bli klar i tid(?) sätter mig i bilen och det satyget vägrar starta! F*uck!
Så försöker få tag på en buss men icke! Dessa går ju bara två gånger om dagen från oss haha så missade idrotten det gjorde jag. Dagens enda lektion också haha men så fick jag tag på pappa, för till skolan skulle jag iaf, för idag var det julbord :D vilket fick den dåliga morgonen att ta en 180 graders vändning och bli till någonting posetivt.



Igår hämtade jag Fredrik vid tåget runt 15 så satt vi och fikade och jag tvingade honom att kolla tjej program hela eftermiddagen. De var rätt mysigt faktiskt :) Hans syster ville låna min polis t-shirt (haha) som jag har enbart p.g.a ett dans nummer vi gjor för länge sedan. Så det fick hon självklart göra.

kärlek till folket

Kommentarer

  • Fredrik säger:

    klart det är mysigt att fika!! haha hon tackar så mkt ;) kram

    2009-12-15 | 19:08:57

Kommentera inlägget här: